10 Aralık 2010 Cuma

küçük kuzu


Sakın kanmayın böyle masum olduğuna!!!
İtinayla kızdırır,sinir eder,insanı çatlatır vallahi..
Bide büyüdü ya küçük kuzu
artık herşeyi 'ben yapayım,yapabiliim' edasında.

Yine dur durak yok bize,üstüne üstelik yorulmakta yok.
Herşeye rağmen süper bir yaşam,çocuğu içine çeke çeke büyütmek.
O kadar çok alıştım ki,artık ben ayrılamıyorum peşinden,her an ne yapıcak
ne söyleyecekte şaşıp kalıcam ya da gülmekten kırılıcam diye arkasında gezer oldum.


Kendi tabiriyle 'ben artık bebek değilim,abiiim' desede,benim gözümde hala tatlı bir bebek.
Bütün gün ayakta duran,oturmaya tahammülü bile olmayan,herşeyi hafızasına kazıyan,
sıkılınca-utanınca elini ağzına sokan,parmaklarında diş izi çıkıncaya dek elini ağzından çıkartmayan,
caillou ve bernard hastası,yap-boz ve tay tay sevdalısı  kuzum benim..




İyi ki varsın güzel oğlum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder